واردات قطعات الکترونیک ار آسیا و اروپا

۷ بازديد

در مرحله بعدی باید تعداد قطعاتی که قرار است وارد شود را مشخص کنید، تا هزینه شما به طور دقیق محاسبه شود. یکی از نکات طلایی واردات قطعات الکترونیک ار آسیا و اروپا، مباحثی مانند ترخیص، حمل و نقل و حواله دلار از ایران به آمریکا یا حواله دلار به چین و هر کشور دیگری است.

نکته آخر این است که زمانی اقدام به واردات قطعات الکترونیکی کنید، که قطعه مورد نظر مانند خرید تجهیزات فیبر نوری و یا خرید ترانزیستور در ایران به سختی صورت گیرد
قطعات الکترونیکی چگونه به وجود آمدند؟ نخستین قطعات الکترونیکی لامپ‌های خلاء بودند که تا دهه ۱۹۸۰ در زمینه الکترونیک وجود داشتند و پس از آن قطعات نیمه هادی پا به این عرصه گذاشتند. با گذشت زمان و پیشرفت علم، قطعات الکترونیکی تبدیل به قطعه‌های بسیار کوچک شدند و به شکل امروزی خود وارد بازار شدند که اصطلاحا به آنها قطعات دیپ و یا قطعات اس ام دی نیز گفته می‌شود. در مطالب زیر به زبان ساده با چند نمونه از قطعات الکترونیکی که کاربرد بسیاری دارند و به صورت قطعات الکترونیک مستقیم وارد می‌شوند، آشنا خواهیم شد.
دنیای امروزی، دنیای ارتباطات و تکنولوژی است. بسیاری از فعالیت‌ها و اتفاقاتی که درحال وقوع می باشند به وسیله تجهیزات و ابزارآلات الکترونیکی که با کمک قطعات الکترونیکی ساخته می‌شوند صورت می‌گیرند. از این رو می‌توان گفت اهمیت آشنایی و استفاده از این وسایل نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده است. تولید این محصولات نیازمند قطعات و تجهیزات مورد نیاز می‌باشد. از این رو یکی از مهمترین برنامه‌هایی که شرکت‌های وارد کننده محصولات باید داشته باشند، واردات قطعات الکترونیک است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.