ضدآفتاب

۳۸ بازديد

خرید کرم ضدآفتاب

نکات مهم در هنگام خرید کرم ضدآفتاب

به طور کلی، در هنگام خرید ضد آفتاب باید به چند مورد توجه کرد:

فاکتور حفاظتی

فاکتور حفاظتی معیاری است که نشان می ‌دهد کرم ضد آفتاب چه میزان از اشعه‌ های مضر آفتاب را جذب می‌کند. هرچه عدد فاکتور حفاظتی بیشتر باشد، محصول شما به میزان بیشتری از پوست شما در برابر اشعه‌ های مضر آفتاب محافظت خواهد کرد. برای مثال، فاکتور حفاظتی ۳۰ به معنی این است که کرم شما می ‌تواند پوست شما را در برابر ۹۷ درصد از اشعه ‌های مضر آفتاب محافظت کند. به همین دلیل همواره توصیه می شود تا در هنگام خرید کرم ضد آفتاب به مناسب بودن عدد فاکتور محافظتی محصول مورد نظرتان توجه داشته باشید.

نوع پوست

برای خرید کرم ضدآفتاب باید نوع پوست خود را بشناسید. پوست‌های چرب، خشک، حساس و مختلط نیازهای مختلفی دارند و باید از محصولات متناسب با نوع پوست خود استفاده کنند. قابل ذکر است که چه در هنگام خرید کرم ضد آفتاب خارجی و چه در هنگام خرید کرم های ایرانی باید به تمامی این موارد توجه کنید.

ماندگاری

ماندگاری کرم ضد آفتاب نیز بسیار مهم است. بهتر است که محصولی را انتخاب کنید که بتواند برای مدت طولانی ‌تری روی پوستتان ماندگار بماند و نیازی به تجدید کردن آن در زمانی کم نداشته باشید.

برند

برند ضدآفتاب نیز مهم است. برندهای معروف معمولا کرم‌ های با کیفیت تر و موثرتری را تولید می‌کنند و برای مصرف کنندگان قابل اعتماد هستند. بهتر است که از برندهایی که دارای تجربه و شناخت بالایی از محصولات مراقبت از پوست هستند، خرید کنید. توجه داشته باشید که با توجه به اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب برای سلامتی پوست بهتر است قبل از توجه به قیمت کرم ضدآفتاب به کیفیت محصولی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید.

حساسیت

اگر پوست شما به خاطر استفاده از کرم ‌های ضد آفتاب حساسیت نشان داده است، بهتر است در هنگام خرید کرم ضدآفتاب کرمی با فرمولاسیون حساسیت ‌زدایی شده را انتخاب کنید.

خرید کرم ضد آفتاب خارجی

خرید کرم ضد آفتاب خارجی

در صورتی که قصد خرید ضدآفتاب با مارک خارجی را دارید ، علاوه بر مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم باید به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین محصول را برای مراقبت از زیبایی و جوانی پوست خود تهیه کنید :

UVB و UVA : بهتر است که از کرم‌ های ضد آفتابی استفاده کنید که هم UVB و هم UVA را پوشش می‌دهند UVB دلیل سوختگی پوست و UVA دلیل آسیب طولانی مدت و پیری پوست می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.